دریافت پروانه فعاليت در حوزه خدمات مدیریتی افتا گرایش ممیزی انطباق استانداردهای امنیت اطلاعات و ارتباطات

دریافت پروانه فعاليت در حوزه خدمات مدیریتی افتا گرایش ممیزی انطباق استانداردهای امنیت اطلاعات و ارتباطات

با افتخار به اطلاع می‌رسانیم که شرکت مرزبان کیفیت در تداوم ارائه خدمات ممیزی شخص ثالث و صدور گواهینامه در استانداردهای سیستم‌های مدیریت تحت اعتبار مراجع ملی و بین‌المللی، این بار موفق به اخذ پروانه فعالیت خدمات مدیریتی افتا گرایش ممیزی انطباق استانداردهای امنیت اطلاعات و ارتباطات شده است. کسب این پروانه در راستای رسالت شرکت برای بهبود مستمر فرآیندهای آن در جهت خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر به ذینفعان، فعالیت باثبات و متعهدانه در کشور می‌باشد. قابل ‌ذکر است این ارزیابی توسط مرکز مدیریت راهبردی افتا، مرجع حاکمیتی کشور در این حوزه انجام پذیرفته و پس از تأیید ممیزی میدانی پروانه شماره ITO-NAMA-MA-0018 مورخ 29/11/97 با اعتبار دو ساله از طرف سازمان فناوری اطلاعات صادر شده است.

شرکت مرزبان کیفیت نهاد نمونه ارزیابی‌ انطباق منتخب سازمان ملی استاندارد ایران در سال 97، با اخذ مجوز فعالیت خدمات مدیریتی افتا گرایش ممیزی انطباق استانداردهای امنیت اطلاعات و ارتباطات و با به‌کارگیری سرممیزان باسابقه کشور، بالاترین رده حرفه‌ای خدمات ممیزی ملی را بر اساس استاندارد ISIRI-ISO/IEC 27001 ارائه می‌دهد.

بدین‌وسیله این دستاورد بزرگ را به تمامی اعضای خانواده بزرگ مرزبان کیفیت تبریک عرض می‌نماییم. اميدواريم روز به روز گام‌های جدیدی در ادامه ارائه خدمات ممیزی برداشته و در مسیر تعالی و بهبود مستمر ارائه خدمات حرکت كنيم.

https://nama.ito.gov.ir/web/guest/-1#management